Regulamin Programu Afiliacyjnego

prowadzonego przez Magic City Sp. z o. o. z siedzibą Warszawie

§1

Postanowienia Ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki, zasady oraz sposób uczestnictwa w Programie Afiliacyjnym organizowanym przez Usługodawcę. Przystąpienie do Programu wymaga akceptacji wszystkich postanowień Regulaminu.
  2. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej Usługodawcy.
  3. Program trwa od dnia 25.04.2025 do odwołania.
  4. Użyte w Regulaminie pojęcia należy rozumieć w następujący sposób:
    1. Partner – osoba fizyczna lub prawna, która przystąpiła do Programu poprzez rejestrację, akceptację niniejszego Regulaminu oraz zakupiła Usługę u Usługodawcy.

    2. Klient – osoba, która skorzystała z Usługi Usługodawcy przy użyciu kodu afiliacyjnego Partnera.

    3. UsługodawcaMagic City sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleje Jerozolimskie 179, 02 – 222 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla miasta stołecznego Warszawy, XII Wydziale Gospodarczego Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000178832, NIP: 5262736822, REGON: 015620930

    4. Usługa – Jedna z ofert organizacji imprezy w Sali Zabaw Inca Play Usługodawcy, wyszczególniona w załączniku do niniejszego Regulaminu.

    5. Program – Program Afiliacyjny organizowany przez Usługodawcę, mający na celu promocję jego usług lub produktów za pośrednictwem Partnerów.

    6. Konto – konto Partnera, stanowiące zbiór zasobów i uprawnień w systemie informatycznym Usługodawcy dostępnych dla Partnera, tworzone po uprzedniej ich rejestracji;

    7. Rabaty – wartość ustalonego rabatu kwotowego w programie afiliacyjnym pozwalające na uzyskiwanie rabatów dla użytkownika platformy Incaplay.pl

    8. Kod afiliacyjny – unikalny link generowany dla Partnera, umożliwiający zidentyfikowanie Partnera który dokonał polecenia w stosunku do Klienta, udostępniony na Koncie Partnera oraz uprawniający Klientów do uzyskania Rabatu na zakup Usługi w Sali Zabaw Inca Play. Link może przyjąć formę hiperłącza do strony internetowej Usługodawcy, wejście na którą z jego użyciem skutkować będzie użyciem linka przez Klienta i uwzględnieniem rabatu.

    9. Platforma – strona internetowa dostępna pod adresem Incaplay.pl umożliwiająca składanie zamówień w sali zabaw Inca play a także zawierająca informację o Programie oraz umożliwiająca zalogowanie się do Konta; https://incaplay.pl/program-partnerski/rejestracja/

    10. Rabat – obniżka cen dostępna dla Klienta który zamówił Usługę u Usługodawcy przy użyciu Kodu afiliacyjnego,

§2

Przystąpienie do Programu

  1. Uczestnikiem Programu (Partnerem) może być osoba fizyczna, będąca osobą dorosłą posiadająca skończone 18 lat, mająca miejsce stałego zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Przystąpienie do Programu jest dobrowolne i wymaga założenia i utrzymywania przez Partnera przez cały okres zbierania kuponów rabatowy. Konta w systemie afiliacyjnym Usługodawcy, akceptacji niniejszego Regulaminu oraz braku skorzystania przez Usługodawcę z prawa do odrzucenia wniosku o uczestnictwo (określonego w ust 4 poniżej).
  3. Prawo właściwe dla niniejszego Regulaminu to prawo polskie.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odrzucenia wniosku o uczestnictwo w Programie oraz usunięcia Partnera z Programu bez podania przyczyny.
  5. Partner zobowiązuje się do aktualizowania swoich danych w systemie afiliacyjnym na platformie internetowej Incaplay.pl. W przypadku zmiany danych, Partner zobowiązany jest poinformować o tym Usługodawcę w terminie 7 dni.

§3

Zasady Działania Programu

  1. Przystępując do Programu, Partner otrzymuje indywidualny Kod afiliacyjny. Kod afiliacyjny jest przypisany do Partnera na jego koncie na platformie Incaplay.pl
  2. Partnerzy są uprawnieni do przekazywania swoich Kodów afiliacyjnych Klientom.
  3. Skorzystanie przez Klienta z Kodu afiliacyjnego przy dokonywaniu przez Klienta zamówienia Usługi w Sali Zabaw Inca Play w Centrum Handlowym Blue City w Warszawie skutkuje przyznaniem kuponu rabatowego Partnerowi, a Klienta uprawnia do uzyskania Rabatu przy zakupie Usługi, zgodnie z Załącznikiem do Regulaminu.
  4. Partner uzyskuje kupony rabatowe za każde zamówienie dokonane przez każdego Klienta z wykorzystaniem Kodu afiliacyjnego przypisanego temu Partnerowi. Przyznanie kuponów następuje w przeciągu 7_ dni od daty finalnej realizacji Usługi przez Klienta.
  5. Aby transakcja dokonana przez Klienta została uznana za skuteczną, Klient musi:
    1. Skorzystać z Kodu afiliacyjnego Partnera przy dokonywaniu zamówień Usługi u Usługodawcy;
    2. Otrzymać informację przy składaniu zamówienia, że używany Kod afiliacyjny jest aktywny i jego końcowa opłata będzie pomniejszona o stosowną zniżkę;
    3. Dokonać zakupu Usługi Usługodawcy w określonym terminie ważności Kodu afiliacyjnego,
    4. Poprawnie opłacić Usługę, przy składaniu której skorzystał z Kodu afiliacyjnego.
  6. Składając zamówienie Klient może jednorazowo wykorzystać tylko jeden Kod afiliacyjny. Niemożliwym jest łączenie podczas jednej transakcji Kodów afiliacyjnych pochodzących od różnych Partnerów.
  7. W przypadku, gdy Klient skorzysta z Kodu afiliacyjnego kilku Partnerów, Punkty przysługują Partnerowi, którego Kod afiliacyjny był ostatnim użytym przed dokonaniem transakcji.
  8. Partner zobowiązany jest do powstrzymania się od:
    1. Spamowania (wysyłania niezamówionych informacji handlowych);
    2. Wprowadzania Klientów w błąd lub stosowania nieuczciwych praktyk;
    3. Reklamowania usług Usługodawcy w systemach reklamowych (np. Google Ads, Microsoft Advertising) z wykorzystaniem słów kluczowych zawierających nazwę Usługodawcy bez jego wyraźnej zgody
    4. Rozprzestrzenia Kodu afiliacyjnego w formie natarczywej reklamy lub informacji, np. typu poczta-spam lub za użyciem botów.
  9. Naruszenie powyższych zasad może skutkować usunięciem Partnera z Programu i utratą prawa do zebranych kuponów.
  1.  

§4

Kupony

  1. Ilość kuponów przyznawana Partnerowi za każde użycie Kodu Afiliacyjnego przez Klienta to wartość 50 zł brutto która umożliwia uzyskanie kuponu w wyżej wymienionej kwocie sklepie internetowym Usługodawcy.
  2. Wysokość Rabatu udzielanych Klientom przy wykorzystaniu Kodów Afiliacyjnych to pomniejszenie wartości końcowej usługi o 150 zł brutto.
  3. Partnerowi nie przysługuje przyznanie Punktów w przypadku:
    1. Anulowania transakcji przez Klienta przed realizacją zamówionej usługi;
    2. Rezygnacji Partnera z partycypacji w Programie w terminie przewidzianym w Regulaminie;
    3. Usunięcia przez Partnera Konta przed przyznaniem mu Punktów za skorzystanie przez Klienta z jego Kodu Afiliacyjnego;
    4. Stwierdzenia naruszenia Regulaminu przez Partnera.
  1.  

W każdej z wymienionych powyżej sytuacji, Usługodawca uprawniony jest do nie przyznania lub usunięcia już przyznanych Partnerowi kuponów.

  1. Niepełne wykorzystanie kuponu wiąże się z utraceniem reszty wartości kuponu.

§5

Postanowienia Końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie możliwość przyznawania dodatkowych korzyści dla Uczestników Programu, w tym wymiany przyznanych Uczestnikom Kodów afiliacyjnych na inne kody – powiązane z innymi Rabatami.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie oraz załącznikach do niego. O każdej zmianie Usługodawca poinformuje Partnerów z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem e-maila lub powiadomienia w systemie afiliacyjnym, z wyłączeniem zmian w Załącznikach dotyczących wysokości Rabatów oraz rodzajów Usług objętych Programem.
  3. W przypadku braku akceptacji zmian w Regulaminie, Partner ma prawo wystąpić z Programu w terminie 14 dni od otrzymania informacji o zmianach. W przypadku braku sprzeciwu wobec zmian w powyższym terminie, przyjmuje się, że Partner akceptuje zmianę w Regulaminie.
  4. Partner wyraża zgodę na otrzymywanie informacji o zmianach w Regulaminie oraz informacji reklamowych od Usługodawcy.
  5. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Usługodawcy.
  6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
  7. Usługodawca może zakończyć Program Afiliacyjny w dowolnym momencie, informując o tym Partnerów z wyprzedzeniem wynoszącym co najmniej 90 dni.
  8.  
Koszyk0
Brak produktów w koszyku!
0