Regulaminy
REGULAMIN ORGANIZACJI PRZYJĘĆ URODZINOWYCH W INCA PLAY
prowadzonych przez Magic City Sp. z o. o. z siedzibą Warszawie
- Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki osób organizujących i uczestniczących w przyjęciach organizowanych w Inca Play.
- Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. Pracownik Inca Play jest zobowiązany poinformować organizatora o możliwości zapoznania się z Regulaminem na stronie internetowej WWW.INCAPLAY.PL. Na prośbę organizatora przyjęcia pracownik prześle Regulamin na adres mailowy podany przez organizatora.
- Organizatorzy i uczestnicy przyjęć zobowiązani są do przestrzegania niniejszego Regulaminu jak również Regulaminu Sali Zabaw Inca Play, Regulaminu Kawiarenek Inca Play i regulaminów poszczególnych atrakcji znajdujących się w Sali Zabaw.
- Przyjęcia organizowane są dla dzieci w wieku od 6 miesięcy do 14 lat. Organizatorem przyjęcia musi być osoba pełnoletnia.
- Organizator jest zobowiązany do zapewnienia opieki i nadzoru nad wszystkimi dziećmi biorącymi udział w przyjęciu. Prowadzący Salę Zabaw nie zapewnia opieki nad dziećmi biorącymi udział w przyjęciu. Organizator zobowiązany jest przebywać na terenie Inca Play przez cały czas trwania przyjęcia i do czasu opuszczenia Inca Play przez ostatniego uczestnika przyjęcia lub upewnienia się, że każdy z uczestników przyjęcia pozostaje w obrębie Sali Zabaw pod opieką opiekuna.
- Organizator jest zobowiązany do poinformowania wszystkich opiekunów obecnych na przyjęciu urodzinowym o konieczności zgłoszenia pracownikowi recepcji swojego wyjścia i pozostawienia dzieci pod opieką organizatora przyjęcia oraz uzupełnienia stosownego oświadczenia wraz z wszelkimi wymaganymi danymi, w tym numeru dowodu osobistego.
- Prowadzący i właściciel Inca Play oraz właściciel i zarządca Centrum Handlowego Blue City nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w trakcie przyjęcia organizowanego w Inca Play chyba, że szkody powstały wyłącznie z ich winy. Wszelka odpowiedzialność spoczywa na organizatorze przyjęcia oraz na opiekunach dzieci biorących udział w przyjęciu. W szczególności organizator przyjęcia ponosi odpowiedzialność za zniszczenia elementów wyposażenia salek urodzinowych i będzie zobowiązany do dokonania koniecznych napraw lub pokrycia kosztów naprawy powstałej szkody.
- Każde dziecko (jubilat także) liczone jest według pakietu urodzinowego wybranego przez Organizatora oraz doliczany jest koszt prezentu dla każdego dodatkowego jubilata w wysokości 35zł/dziecko. Możliwość i warunki organizacji przyjęcia urodzinowego dla więcej niż jednego jubilata/solenizanta ustalane są indywidualnie z pracownikiem Inca Play.
- Przyjęcia organizowane są w Inca Play każdego dnia z wyjątkiem poniedziałków i dni, w których Centrum Handlowe Blue City jest zamknięte. Inca Play zastrzega sobie ponadto prawo do odmowy zorganizowania przyjęcia w innym dniu.
- W dni: wtorki, środy, czwartki, piątki przyjęcia odbywają się o dowolnej godzinie, nie później jednak niż o godzinie 17.30. W soboty i niedziele przyjęcia odbywają się o stałych porach, o godzinie 11.00, 14.00 oraz 17.00. Standardowy czas trwania przyjęcia urodzinowego w salce wynosi 2 godziny. Możliwość i warunki organizacji przyjęcia urodzinowego dłuższego niż 2 godziny ustalane są indywidualnie z pracownikiem Inca Play poza standardową ofertą organizacji przyjęć urodzinowych w Inca Play.
- Organizator przyjęcia zobowiązany jest do stawienia się w recepcji Inca Play na 15 minut przed rozpoczęciem przyjęcia.
- Rezerwacji przyjęć można dokonać telefonicznie, mailowo lub osobiście w recepcji Inca Play.
- Rezerwację uważa się za dokonaną z chwilą wpłacenia zadatku w kwocie 200 złotych. Zadatek należy wpłacić najpóźniej w terminie 7 dni od dnia dokonania rezerwacji na rachunek bankowy wskazany przez pracownika Inca Play lub osobiście w recepcji Inca Play. Po upływie tego terminu rezerwacja zostaje anulowana. W wyjątkowych przypadkach prowadzący Inca Play może wydłużyć powyższy termin. Powyższy termin zostanie odpowiednio skrócony w sytuacji, gdy przyjęcie ma się odbyć w terminie krótszym niż 7 dni od dnia dokonania rezerwacji.
- Zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny i nie ulega zwrotowi.
- W wyjątkowych przypadkach istnieje możliwość zmiany terminu przyjęcia. W takim przypadku zapłacony zadatek zostanie zaliczony na poczet ceny takiego przyjęcia, przy czym nie może ono się odbyć później niż w terminie 30 dni od pierwotnego terminu przyjęcia. Jeśli zmiana terminu dokonywana jest w dniu, w którym przyjęcie miało się pierwotnie odbyć, koszty podjętych przez Inca Play działań w związku z przygotowaniem przyjęcia (w tym koszty przygotowanego poczęstunku) zostaną pokryte z wpłaconego zadatku.
- Po dokonaniu rezerwacji i potwierdzeniu jej wpłaconym zadatkiem urodzinowym organizator przyjęcia ma możliwość dokonania wyboru jednej z dostępnych salek urodzinowych i pakietu urodzinowego. Wpłata zadatku jest warunkiem koniecznym rezerwacji konkretnej Sali urodzinowej. W przypadku płatności bankowych uznaje się tylko i wyłącznie fizyczny wpływ kwoty na konto Magic City Sp. z o.o.
- Organizator przyjęcia zobowiązuje się poinformować pracowników Inca Play o wszelkich szczególnych wymogach co do przebiegu imprezy i poczęstunku oferowanego w trakcie przyjęcia, w tym w szczególności o alergiach dzieci biorących udział w przyjęciu. Przekazanie takich informacji powinno nastąpić najpóźniej w terminie 3 dni przed dniem przyjęcia.
- W obrębie strefy Sal urodzinowych palenie tytoniu oraz spożywanie napojów alkoholowych jest całkowicie zabronione. Na terenie Strefy Sal Urodzinowych nie mogą przebywać osoby znajdujące się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających.
- Wnoszenie na teren Strefy Sal Urodzinowych niebezpiecznych i ostrych narzędzi jest zabronione.
- Koszty organizacji przyjęć określa cennik. Koszt zależny jest w szczególności od wyboru pakietu oraz liczby dzieci uczestniczących w przyjęciu. Aktualny cennik stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu i dostępny jest również na stronie INCA PLAY W ZAKŁADCE URODZINY.
- Płatność za przyjęcie następuje w dniu przyjęcia. Cena zostanie pomniejszona o kwotę wpłaconego zadatku. Organizator przyjęcia urodzinowego jest zobowiązany uiścić opłatę nie później niż 15 minut po zakończeniu przyjęcia w salce.
- Organizator przyjęcia i jeden jubilat/solenizant uczestniczą w przyjęciu bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów. Organizator nie ponosi kosztów wstępu rodziców i innych osób opiekujących się dzieckiem uczestniczącym w przyjęciu, przy czym dotyczy to wyłącznie dwojga opiekunów każdego dziecka. Organizator ponosi koszty każdego kolejnego opiekuna.
- Dopuszcza się możliwość modyfikacji rezerwacji, w tym zmiany pakietów urodzinowych i liczby dzieci uczestniczących w przyjęciu. Zmiany powinny zostać dokonane najpóźniej na 3 dni przed dniem przyjęcia. Zmiany dokonuje się mailowo, telefonicznie lub osobiście w recepcji Inca Play.
- Przyjęciem urodzinowym opiekuje się koordynator dbający o sprawny przebieg imprezy i pełniący funkcję porządkową w sali urodzinowej. Koordynator nie opiekuje się dziećmi. W przypadku nie wybrania żadnej z atrakcji dodatkowych przez klienta, koordynator nie pełni funkcji animatora.
- Ofertę dodatkową w postaci animacji i warsztatów, z wyjątkiem warsztatów prowadzonych przez podwykonawców realizuje w trakcie przyjęcia koordynator. Wspomaganie prowadzenia animacji/ przyjęcia urodzinowego przez dodatkowego animatora wymaga dodatkowej opłaty określonej cennikiem.
- Organizator ponosi koszty wykupionych pakietów i dodatkowych atrakcji, nawet w sytuacji gdy dzieci z tego nie korzystają oraz gdy liczba dzieci obecnych na przyjęciu jest mniejsza niż minimum przewidywane przez wybrany przez organizatora pakiet.
- W przypadku, gdy liczba faktycznych uczestników przyjęcia jest większa od liczby zgłoszonej, organizator jest zobowiązany opłacić udział niezgłoszonych dzieci. Za uczestników przyjęcia uważa się wszystkie obecne dzieci biorące udział w którejkolwiek części przyjęcia, w tym także rodzeństwo przybyłe na przyjęcie i dodatkowych jubilatów.
- Organizator przyjęcia jest zobowiązany do przestrzegania warunków przyjęcia dla wykupionego pakietu. Przedłużenie trwania przyjęcia ponad czas określony w jednym z pakietów odbywa się po uprzednim ustaleniu takiej możliwości i warunków z pracownikiem Inca Play. W takiej sytuacji uregulowanie płatności następuje po zakończeniu przyjęcia.
- Prowadzący i właściciel Inca Play oraz zarządca i właściciel Centrum Handlowego Blue City nie ponoszą odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie rzeczy pozostawionych w szatni, salce urodzinowej i Sali Zabaw Inca Play.
- Po zakończeniu przyjęcia urodzinowego w sali urodzinowej, organizator zobowiązany jest zabrać z niej wszelkie należące do niego mienie. Poczęstunek pozostały po przyjęciu urodzinowym jest utylizowany bezpośrednio po jego zakończeniu, jeżeli klient nie zgłosi odpowiednio wcześniej woli jego spakowania i zabrania koordynatorowi. Posiłki i napoje, których chęć spakowania i zabrania po zakończeniu przyjęcia klient zgłosił, lecz tego nie zrobił są utylizowane wraz z zakończeniem się przyjęć urodzinowych danego dnia.
- Posiłki i napoje zakupione w ramach oferty urodzinowej mogą być spożywane wyłącznie w miejscach do tego wyznaczonych tj. Salki Urodzinowe, miejsca siedzące w Sali Głównej. Bezwzględnie zakazane jest spożywane posiłków i napojów na atrakcjach, konstrukcjach i zabawkach. Spożywanie przygotowanego poczęstunku po zakończeniu przyjęcia w Kawiarence Inca Play jest zabronione.
- Napoje gorące są podawane do salek urodzinowych wyłącznie w kubkach papierowych lub styropianowych.
- Inca Play nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji lub niemożność realizacji zleconych przez klienta usług/ofert z przyczyn od nas niezależnych takich jak: wypadki powodujące opóźnienia; zastosowanie się do żądań Zarządu Centrum Handlowego Blue City, straży pożarnej, ochrony Centrum Handlowego; śmierć lub wypadek pracownika/ podwykonawcy, akty wandalizmu i terroru; zamknięcie Centrum Handlowego Blue City; awaria atrakcji, urządzeń, elektryczności, innych czynników niezbędnych do realizacji usługi/oferty; zagrożenie pożarowe lub bezpieczeństwa klientów lub pracowników oraz inne zdarzenia losowe.
- Magic City Sp. z o. o. z siedzibą Warszawie, Al. Jerozolimskie 179 jest administratorem danych osobowych organizatorów i uczestników przyjęć organizowanych w Inca Play, zbieranych i przetwarzanych w związku z dokonaniem rezerwacji oraz realizacją przyjęcia w Inca Play. Dane osobowe zbierane są w celu realizacji umowy zawartej z organizatorami przyjęcia oraz w celu realizacji prawnie usprawiedliwionych celów administratora danych m.in. takich jak marketing bezpośredni własnych usług administratora. Każdy korzystający z Placu Zabaw, którego dane są przetwarzane ma prawo dostępu do swoich danych oraz prawo do ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne dla realizacji umowy.
- Użytkownik Sali Zabaw będący opiekunem lub rodzicem małoletniego korzystające z Placu Zabaw ma obowiązek przekazania informacji, o której mowa w punkcie 27 powyżej dziecku (o ile poziom dojrzałości dziecka na to pozwala) w sposób dla niego zrozumiały.
- Uzupełnieniem niniejszego regulaminu są; Regulamin Sali Zabaw Inca Play, Regulamin Kawiarenki Inca Play oraz Regulamin Centrum Handlowego Blue City.
- Voucher urodzinowy -15% : rabat dotyczy wejścia na plac zabaw, minimalna liczba dzieci 20; voucher nie łączy się z innymi promocjami urodzinowymi oraz nie dotyczy soboty.
REGULAMIN „Spotkanie na dzień mamy”
1. Niniejszy Regulamin „ Spotkanie na dzień mamy” (zwany dalej „Regulaminem”) określa prawa i obowiązki osób korzystających z oferty promocyjnej „ Spotkanie na dzień mamy”. Skorzystanie z oferty „Spotkanie na dzień mamy” jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu oraz pozostałych regulaminów poszczególnych atrakcji znajdujących się na terenie sali zabaw. Podmiotem odpowiedzialnym za prowadzenie i utrzymanie sali zabaw „Inca Play” oraz wprowadzającym niniejszy Regulamin jest spółka Magic City Sp. z o.o. z/s w Warszawie, tel. kontaktowy: 22 311 75 11, email: info@incaplay.pl
2. Oferta „ Spotkanie na dzień mamy” obowiązuje w dniu 26.05.22r.
3. Oferta „ Spotkanie na dzień mamy” obowiązuje w godzinach 10:00- 12:30.
4. Liczba dostępnych miejsc: 30 dorosłych/ 30 dzieci.
5. Koszt uczestnictwa to 25zł.
6. Bilet obejmuje: osobę dorosłą + jedno dziecko.
7. Bilet obejmuje: uczestnictwo w spotkaniu z Kasią Harmony, poczęstunek, napoje oraz zabawę dziecka w Sali zabaw w Inca Play.
8. Zakupu można dokonać przez stronę internetową.
9. W trakcie „ Spotkania na dzień mamy” z Sali zabaw i Strefy Malucha mogą korzystać dzieci do 12 r. ż.
10. Dzieci mogą korzystać z Sali zabaw tylko podczas „ Spotkania na dzień mamy” czyli do godz. 12:30.
11. Podczas spotkania na Sali zabaw obecny będzie animator natomiast nie bierze on odpowiedzialności za dzieci bawiące się w Sali zabaw Inca Play.
12. Oferta nie łączy się z innymi ofertami bądź promocjami w Sali zabaw Inca Play.
13. Zakupiony bilet nie podlega zwrotowi bądź wymianie na inne usługi/ towary w Sali zabaw Inca Play.
14. W przypadku nie obecności na wydarzeniu- opłacony bilet przepada.
15. Sprzedaż trwa do 24.05.22r. do godziny 20:00.
16. Minimum aby spotkanie odbyło się to 15 uczestników.
17. W przypadku nie zebrania się minimalnej liczby uczestników, organizator ma prawo odwołać „Spotkanie na dzień mamy” do dnia 24.05.22r.
18. W przypadku odwołania „ Spotkania na dzień mamy” koszty za zakupione bilety- zostaną zwrócone.